2021-11-28 09:39:17Ethan~

27/11/2021


今日晏晝就先出左去荃灣到拎車,及後就出去深水埗會合結怡開始今日行程~!!
事因佢早前都已經計劃左好多野想做,所以我地會分階段去做下唔同野喇~!!

我地第一站就係去左一間街頭小食店,事因之前網上有宣傳話佢就快結業~!!
而且D街坊又講到好似幾好咁咪打算一齊去試下,點知比我地預期中就有落差~!!

之後我地第二站就轉戰去旺角到食雪糕,事因佢早前就搵到D優惠券可以平食~!!
所以佢第二站就係同我去食甜品喇,加上本身佢又諗住去新世紀睇埋個遊樂場景點~?!
點知見到條隊都已經夠嚇人兼且唔夠時間等啦,所以我地就決定轉戰第三站行程~!!

畢竟都即將步入十二月啦,周圍好多唔同地方都已經開始有聖誕節裝飾枑好左吸引人去~!!
而佢早前都已經睇好左想去西九文化區入面行下睇下,所以最後一站就係呢個位置~!!

由於我地第三站之前已經買左飲品、雞蛋仔同夾餅,所以呢轉就變左輕食晚飯呀~!!
畢竟去睇下呢D野同埋感受下氣氛都真係唔錯囉,當然我地都會影下相留念下啦~!!
至於其他仲乎去o既各站地點會於稍後時間安排,希望我地都有時間可以夾到去下啦~!!