2021-10-19 10:35:54Ethan~

18/10/2021


極少可平日晚約人出去九龍食飯,事因返完一日工都已經非常之攰啦~!!
不過今晚就約左『愛人』出去旺角食飯,畢竟我地兩個都已經成兩年冇見喇~?!
早前因為社運同埋疫情問題而冇得見面,終於我地都夾到一日可以約出o黎聚下~!!

數數手指我地都已經識左十一年,雖然我地而家唔常見但係感情依然好好啦~!!
每次見到面聚會o既時候都好多野會講,首先就梗係關心下對方近況先啦~!!
佢對我o黎講係一個好重要o既知己,亦都因為佢o既出現開始令我有所唔同嚕~?!

今次見面大家都細說左唔少過去,我地都慨嘆大家都已經開始老同埋心態唔同晒~!!
始終而家我地都要兼顧好多唔同野呀,所以大家都明白到咩叫做身不由己囉~!!

是次會面除左講到我地之外,當然都係會講下其他身邊o既人最近一d事宜啦~!!
當然呢d話題就梗係唔係重點啦,只係我地都講下大家有咩改變之時就一同傾下嚕~!!
我地同期一齊共同過o既一班朋友都已經各有忙,而且大家都有唔少變化添喇~!?
仲可以繼續維繫住o既亦都已經唔多添啦,所以我地都仲好感恩因為過去d經歷囉~?!

唔係因為以前我同佢咁樣有過生活上經歷,或者今時今日都未必可以做到好朋友呀~!!
再者今日講到關於我地身體一方面事宜之時,原來大家都檢查到身體好似有d問題嚕~?!
所以關心下大家都係真係需要囉,始終而家呢個社會所發生o既事令我地都有唔少感受~!!