2021-10-02 17:18:41Ethan~

1/10/2021


趁住大家第二日都放假,所以我同結怡今日又再次一齊帶安安出去喇~!!
情況同上次基本上都係一樣呀,我又係要一早就過去少嶺接佢出去銅鑼灣囉~!!

而結怡同上次一樣都係自己出去,我地都係約左12:30pm出5去會埋~!!
及後我地就去一間食放題o既餐廳午餐啦,事因安安話想去食下日本野嘛~!!
而且我地之前又講過話一齊去食放題,所以日前佢就已經訂好左位去食嚕~!!
 
至於中段部份就同上次一樣啦,又係應安安要求去搭電車去是次目的地~!!
不過今次第一站就帶佢去中環到玩一陣先,之後就落去西環另一個公園再玩~!!
先後俾佢晒兩個唔同感覺o既公園之後,就一齊行去是次晚飯o既餐廳呀~!!
 
由於呢間餐廳就唔設訂位要排隊,所以我地都諗住早d去到排隊就應該安全~?!
點知當我地去到間餐廳o既時候都已經好多人等緊,所以我地只好改變計劃啦~!?
我地最後就揀左一間西餐廳食個簡單晚飯就算喇,事因完左晚飯之後仲要趕車~!!
 
所以我地完左晚飯之後就同上次一樣,我就要先送返安安返左屋企再返屯門啦~!!
至於結怡就送左我地去搭巴士之後,佢就要自己再去另一個站頭搭車返屋企~!!