2021-10-02 17:07:09Ethan~

26/9/2021


再一次由我同結怡帶埋安安出去玩同埋食,而今次我就要好早去接佢出門口~!!
至於結怡就自己出去灣仔會合我地一齊去食野,之後先再去第二度玩下嚕~!!

我地約左12:30PM出去會合,及後就先去左一間好懷舊裝修o既餐廳食野~!!
而呢度就係一間食台灣野o既餐廳啦,外觀感覺雖然好似好舊但係就好有味道~!?

完成左一轉簡單午餐之後,安安就話想我地陪佢上去山頂到行下同埋睇風景~!!
所以我地見有時間就同佢上左去一次,而且仲o係上面玩左一排兼影下相留念啦~!!
我自己都已經好耐冇上過去山頂行下喇,今次上去又比以往唔同左兼少人左~?!

至於下段時間就落返山返左粉嶺晚飯,事因聽日大家都要準備返工返學呀~!!
所以我地是次行程都係比較要控制好全部時間,因為一走左車要等就好麻煩~!!

咁當然我地中段都有應安安要求,同佢搭左一次電車由灣仔落去中環轉車啦~!!
其實今次行程主要都係為左滿足小朋友,而我地大人都係負責照顧同埋陪住佢囉~!!