2021-09-17 09:28:48Ethan~

16/9/2021

本身打算月尾時間先約屈姐見下面,但係今個月實在太爆所以調前左嚕~!!
再者我今日放假而佢又可以放早返黎,所以都係可以早d開場就早d散喇~!!

我地今晚約左6:00pm去市中心食飯,不過事前佢就要去買返部新電話先~!!
完成晒佢要買o既所有野之後,我地就決定快快手去食壽司做晚飯就算喇~!!
事因我地兩個都唔係好介意食d咩啦,最主要都係唔好要排勁耐隊等位咋~!!

今次會面主要都係講下工作方面事宜,事因佢要同我地醫院o既學校外展合作~!!
所以佢都有問下我邊d同事負責做o個邊,而且我地都有傾下關於d病人事宜啦~!!
始終我地宜家工作方面都係涉獵兒童精神科,所以呢樣話題性方面都唔會少~!!
當然我地都有講下關於生活事宜啦,畢竟大家都叫做係一個出口同埋呻下嘛~!!

好簡單咁完左個飯局之後,我地就一齊行左陣市中心睇下有冇咩想買下啦~?!
其實我最近就冇咩特別野要買住,最多都係佢又心思思想搵d野買下俾自己嚕~!?

至於今次講到相處同埋感情問題方面,我地都認同我地本身係唔怕自己一個呀~!?
甚至可能係已經習慣左呢種生活同埋寧願係咁,畢竟生活周邊都已經夠多問題喇~?!
加上我生活周邊d人多數都係為我帶黎麻煩,所以我更加唔想再多d責任俾自己~!!