2021-09-12 09:26:48Ethan~

11/9/2021


因為疫情問題而好耐都冇出席過朋友婚宴,而今晚就係去左沙田飲呀~!!
事因Michelle之前成婚之後就因為疫情問題冇擺到酒,所以今晚係補返做啦~!!

其實應該係話將呢件開心事延左期,同時佢早前小朋友又出左世同日擺埋百日宴~!!
雖然宜家仲係因床疫情問題而限左人數啦,不過今晚去得既都會係佢重要o既人~!!

我同佢都係因為由做同事開始相識,只係之後大家都可以變成左做朋友囉~!!
而今晚仲有另一位都係前同事兼朋友一齊出席,所以我地早前就已經約好左~?!

事因呢日個場之中我就只同Tina係叫最熟啦,所以我地兩個都會一齊坐兼傾下計~!!
唔經唔覺都因為社運加疫情問題而好耐冇見呀,但慶幸大家都冇一種好陌生感覺~!!
我地依然都係回憶返好多以前一齊經歷過o既野,又一齊講下最近生活上種種事宜嚕~!!

冇見面一段時間之後同佢傾返咁多野,我真係覺得佢比起以前唔同左好多呀~!!
佢話佢終於都覺得自己需要成長同改變喎,而且我都開心見到佢地都有正面轉變囉~!!