2021-07-03 19:41:34Ethan~

2/7/2021


繼續今年第三場生日飯局,而是次飯局就改左去屈妹屋企到食野慶祝~!!
因為今次飯局係由屈妹負責安排啦,而同場仲屈姐、子瑜同埋Angela呀~!!

其實今次聚會都係以簡單形式進行,主要都係想大家圍埋一齊見下面啦~!?
而且我都係時候將自己有病一事同佢地交代下,而且佢地都想願意去幫我手啦~!!

今次我地都係叫外賣上屋企食啦,當然屈妹早前就已經準備左生日蛋糕俾我啦~!!
可能因為自己身體有事關係,所以今轉能夠齊人兼有晒儀式感去見面特別有感覺~!!

我地初段圍埋都係講下生活事,之後都係講下大家工作上所有奇形怪狀o既際遇啦~!?
及後先正式同各位交代下我自己d事,而佢地都突然間變得好認真同我諗方法嚕~?!
同時佢地都認同我近年生活都已經好辛苦,佢地都希望我可以抽返d時間俾自己休息~!!

至於家族上其他人o既生活同埋近期d野,我地圍埋都純粹係八卦野咁去講一講啦~!?
始終大家都已經少左機會圍埋一齊聚會喇,至少咁樣做咪當係一種關心又好八下又好~?!