2021-04-07 20:16:47Ethan~

6/4/2021


今日全日都係陪住我外甥,事因佢屋企人有要事要出去所以今日就唔得閒啦~!!
至於我今日已經安排好行程陪佢做,而結怡下午又話有興趣一齊過o黎喎~?!

所以我就先陪安安處理好左英文功課,及後就同佢畫左一陣畫輕鬆下啦~!!
等到差唔夕時間到結怡都到埋之後,我地就去附近戲院睇『多啦A夢2』喇~!!
套戲除左充滿住童年回憶之外,其實最後部份都係有一個感動同埋反思位~!!

睇完左戲之後就轉戰粉嶺中心晚飯,至於晚飯決定食咩都係由安安揀啦~!!
大家一齊食飯都係講下D無聊野為主啦,好快咁完左呢部份之後又要去買雪糕食~!!
事關我地落車位置附有間雪糕店啦,而我地之前又夾好左話晚飯後去買o黎食~?!

完晒以上所有行程之後,就返去屋企做返晒平日屋企都要做o既所有事宜喇~!!
不過今晚就真係要搞到差唔多11:00pm先離開,因為都係要等我姐夫返o黎接更~!!