2021-04-05 10:21:33Ethan~

4/4/2021


中午過完去粉嶺食完飯之後,我就差唔多起程出去荔枝角D2 Place到睇戲~!!
事因我今日下午約左結怡一齊出去, 因為大家早前都傾好左想睇『靈魂奇遇記』~!!

其實阿仔於早前時間已經推介呢套戲俾我,事因佢覺得呢痔野適合我去睇下~?!
再者套戲的確同我地自身都有d關聯,好多問題都的確值得我地一齊去反思下~?!

本身約左3:30pm出到去會合,點合我地兩個都同樣比預期中早左去到喎~?!
所以我地就先o係附近到行左一陣街先啦,及後就過返去戲院到睇戲啦~!!
而且結怡於早前已經做好左準備呀,日前已經買左飛兼且填好埋健康申報表~!!

睇完戲之後都係去返附近d場再行多一陣,魚後我地就一齊去食埋個晚飯先啦~!!
今晚都有就住生活問題上傾左好多野呀,而佢都覺得好多野想問我兼同我講下嚕~?!
關於好多兒時o既經歷同埋生長過程,今晚都有一齊去傾下同埋分享一下囉~!!