2021-03-13 20:28:47Ethan~

13/3/2021


今日下午約左阿沈出去尖沙咀,目的除左係見面之外就係預祝佢生日~!!
所以我早前已經做定左小小準備啦,而今日就因應佢返工所以約晏晝見面~!!

約好左2:00PM到THE ONE會合,事因我地今次會去呢到食野慶生啦~!!
當然我都已經準備左生日蛋糕俾佢,畢竟好多女仔都係鍾意狼返個儀式感~!?

是次話題主要都係講下最近返工事宜,而且又講下大家生活同埋感情等問題~?!
佢就下個月將會影結婚相啦,至於我對於感情一事方面就始終處於觀望態度嚕~?!
再者我都有同佢講到關於結怡o既事呀,可能係我仲未搵到一個真正想要o既感覺~?!

其實相處上面o既事情大家都有唔同見解,始終個個需要同埋性格都好唔同啦~!!
我地都圍繞住唔同問題去一一咁拆解下囉,只可以話係佢同我之間仲有一段距離嚕~?!

關於阿Ming方面今次一樣有講到下,當然我地都依然希望呢段友誼可以繼續啦。。。
但係好多關係都始終需要靠時間去累積,再者彼此之間相處都係重點問題之一嚕~!!
好多野隨時間過去就會出現好多變化,咁樣好多野就好難可以再返去以前個定位囉~?!

而完左食飯呢上半部份之後,我地就去海港城o個面行左一陣間同埋睇下野啦~?!
最近有好多野都陸續想睇下搵下,當然都係要價錢合理同埋覺得個款特別先會想要~?!