2021-03-07 21:21:24Ethan~

7/3/2021


今個月時間安排上開始變陣,當然陸續都會計劃約返唔少朋友見下面~!!
至於係咪能夠成事就要睇好多因素,畢竟疫情始終都未係完全冇晒~!!

但係有心想見想約o既都會約下先,至於今晚就約左屈妹上佢屋企見下~!!
由佢開始搬左出o黎有自己屋企開始,呢個位置都可以變成另一個落腳點~!!

我地今次圍埋主打係講下生活要事,反而工作上問題都係輕輕帶過下咋~?!
當然兩個好朋友見面就一定吐下苦水啦,再者我近年都的確唔少問題要解決~?!
所以佢都好盡力幫下我又會聽下我呻,萬一我真係需要佢出手都一定會幫我嚕~!!

而家族要事近日都係一個熱話呀,始終我都開始改變心態唔似以前咁樣左就右就~!!
畢竟有d事發生左就係一個歷史囉,而搞出呢d問題o既人都需要負下責任嚕~!!

近兩次見面大定都有講下關於人情世故問題,始終我地大家都已經大個晒喇~?!
而且呢個圈子亦都唔似以前咁壯大喇,我地都要理解圈中成員好多都有唔同改變~?!
但係我依然相信有心要繼續維繫o既人終究會有心行,畢竟關係都要算雙方維持~!!