2021-02-14 19:13:05Ethan~

14/2/2021


今日會開一連兩場拜年約會,分別會係上午同埋夜晚見唔同人啦~!!
本年度繼續受疫情影響而搞到拜年活動都受影響,但如果想見都係可以約~!!

至於今日上段就係照往年見阿仔同新抱啦,時間就去到下午先至完結啦~!!
一早10:00am阿仔就o黎左接我先,及後我地就去卓爾居到買d黠心返去~!!
事因佢地d屋企人終於搬返原居地,所以宜家呢到又可以變返做我地私竇~!!

始終宜家有好多限聚令問題啦,所以就算想要出去都真係比較麻煩呀~!!
所以去佢地屋企又講下工作問題,又會講下家族事宜同埋生活方面各事情~!!

大家有分享下近月所發生o既點滴,尤其最近我遇到問題亦都有唔少啦~?!
趁住今次可以齊人一齊傾下笑下都係好事,反正大家都可以分享下自己睇法~!!

至於下段方面就約左屈妹去佢屋企,今次其實都係以簡單見面拜年為主啦~!!
畢業過時過所節咪等大家圍埋開心下,又講下d周邊事宜去當八卦野聽下嚕~!!

其實大家見面聚埋都係為左輕鬆下開心下,就算冇乜特別野都可以好開心架~!!
再者有時有d生活事引起大家共鳴,一齊笑下討論下都係一種幾好o既發洩~!!