2021-02-06 21:14:39Ethan~

6/2/2021


早前屈妹就約左我今晚去屈姐屋企,事因佢地話今晚齊齊食團年飯呀~!!
至於今日除左佢地一家人之外,另外就仲有我同埋Angela兩個啦~!!

畢竟都因為疫情而一段時間冇聚埋,再者今日都算係齊人少少一次啦~!!
圍埋除左講過下大家近日生活問題之外,當然都係講下疫情帶o黎唔少問題~?!
再者又即將到農曆新年喇,所以我地大家都輕輕帶下會有咩計劃想做嚕~?!

今年應該都係搞唔到任何聚會,當然早前我同屈姐講o既野亦都有提下啦~?!
原來屈姐之前已經同屈妹講過下喇,所以我地今次都傾下問題究竟出左o係邊~?!

至於稍後時間係咪有聚會就仲有因應疫情,不過屈妹多左小朋友就比以前困身~!!
而大家今次主打都係講下d生活事同埋工作問題,始終我地都係做緊類近服務嘛~!!