2021-01-06 18:45:16Ethan~

+*2020*+

2020呢一年的確唔係容易過,事因好多不快都係呢年內發生呀~!!
繼上一年社運之後就到今年疫情,全年根本都係一個口罩年啦~!!

今年年初完左司欣生日之後,就開始進入一個唔完整既農曆新年~!!
事因好多人都未見得到就已經再爆發新疫情,所以又係搞到冇得見~!!

全年o黎講見到o既朋友真係唔多啦,始終都係因為疫情問題唔敢約~?!
所以本年度好多計劃都好難如期進行,至於選行就更加唔駛諗可以成行~?!

至於圍內部份核心單位都會盡量聚聚,但都係唔及之前可以定期咁見下啦~?!
本身就諗住上半年未能實行o既計劃,盡量先安排左擺去下半年睇下點先~?!
無奈最後全年多項計劃都做唔到啦,就連約出去食飯都需要再三考慮呀~!!

生日飯局方面就係歷年o黎最差o既一次,因為又係再次受到疫情影響而取消~!!
基本上呢一年見朋友都係上去朋友屋企,否則根本就唔會有地方可以聚會~?!

至於下半年時間,都只係同司欣及Phoebe佢地去左一次staycation叫做出過去~?!
畢竟好多時間都已經唔可以出街喇,所以大家都有搵機會睇下點樣聚一下啦~?!
當然我地都曾經試過搞左一次網上party啦,叫做換個方式俾大家可以見一見~!!
而紫熒亦於下半年尾時間生左小朋友,隨住小朋友出世家族亦新增一個新成員~!!

大時大節平時我地都會同朋友一聚,但無奈今年連聖誕節及除夕都唔可以慶祝~!!
睇返呢一年o既整體時間都真係可以話好苦悶呀,基本上除左工作就係解決問題嚕~!!