2020-11-22 17:44:06Ethan~

21—22/11/2020


今年係Beeus兩歲生日啦,所以我地早前就已經計劃好一齊出去玩下~!!
本身就係趁住限聚令仲未收緊之前,就希望可以一齊出去玩下食下當慶祝~!!

故此我地就計劃今年去Staycation喇,至於住宿安排方面就由司欣諗好左~!!
至於行程同埋安排食咩方面,就已經交由Jacky同Phoebe兩公婆搞掂啦~!!

我地是次會去九龍站上面間W酒店仕兩日一夜,而食方面就會以尖沙咀做主打~!!
是因晚飯慶祝方面就計劃好左去食片皮鴨,而另一日就會去食漢堡包同埋雪糕~!!

但由於疫情突然又令限聚收返緊,所以我地是次去慶祝都有一定性受影響喇~!!
因為食野方面就要一定分開兩張枱啦,而於行街買野都係今次行程之一嚕~!!
為免我地要周圍走來走去,所以我地今次揀行程o既所有地方都係酒店附近咋~?!

圍埋當然都係會講下生活事宜,但是次程點就係講下明年度係咪可以旅行啦~?!
又回想返我地之前一齊去玩o既片段,同時亦希望可以趁住聖誕節再一次聚埋~?!
不過任何計劃都係要睇返現實可唔可行,再者又係要大家都可以夾到時間~?!