2020-11-07 23:34:38Ethan~

7/11/2020

自從紫熒生左小朋友之後,我地都係計劃等佢抖夠左先上去探佢啦~!!
而我今晚就約埋子瑜一齊上去,而本身就預埋屈姐同埋阿榮同場晚飯添~?!

點知日前屈姐就通知佢因為工作環境遇有確診者,所以佢暫時唔返呢邊屋企~!!
而阿榮就因為紫熒唔記得左通知佢日期,所以佢今日就有事在身未能同場喇~!!

我地今晚上去主要都係問候下紫熒,亦趁機會同小朋友見下兼諗住玩一陣啦~!!
但係BB晚上時間就比較扭計呀,所以我地都只可以影左一兩張相就算喇~!!

今次我地圍埋反而就講下BB野為主,當然生活話題都係會一齊講下啦~!!
我地仲話之後時間如果紫熒身體許可,就可以開始搞返下d飯局出去食野~?!

至於埋尾時間仲有Angela又突然到場添,事因佢要過o黎搵紫熒拎d野嘛~?!
所以我地幾個都一齊傾左一陣間計啦,不過就因為時間問題而要正式散水喇~!!