2020-10-19 19:20:27Ethan~

18/10/2020


今晚個飯局原本約左又取消左,不過最終又因為阿仔唔使走而約返嚕~?!
事因今次係想約埋穎中同敏淇佢地食飯,因為呢轉係阿仔婚禮慶功宴嘛~!!

我同阿仔會合左之後就約埋穎中,事因今晚又係由女仔主導帶我地搵食啦~!!
今晚都係去左新墟附近到食間雞煲啦,事因之前都係約左話食呢樣野~?!

大家圍埋反而係回顧返婚禮當日唔少事情,事關當日都有唔少特別事發生啦~?!
反而就係要咁樣走埋一齊先可以齊齊回帶去傾下,當然當中都有唔少是非同笑料~?!
至於阿仔o係佢地o個邊o既圈子亦係一個重要角色,而佢地亦爆左唔少料俾我聽~?!

事關個仔對住我唔會有太多奇怪狀況出現,而且佢都始終相對尊重我同認真啦~?!
所以最近聽到君怡再加埋佢d朋友講o既野,對於佢形象上又有多左了解囉~!!

而完左場晚飯之後,阿仔仲提議我地一齊再去食埋糖水兼傾下計先散啦~?!
至於佢地圈內一d朋友o既狀況都有問及我睇法,畢竟唔係局內人往往比較理性~?!

關於年底前係咪仲有其他活動方面,仲要睇下個仔稍後係咪需要北上返去~?!
事因我今次都只係輕輕帶過下家族事宜上佢要知o既事,同埋我地係咪有活動計劃~?!