2020-10-10 09:31:38Ethan~

09/10/2020


約之前疫情開始冇咁嚴重之後,我地都正式決定開返聚會呢個安排啦~!?
不過現階段仲因為有限聚令關係,所以我地都依舊係上去Phoebe屋企~!!

今日收工之後出去市中心會合司欣,我地先行左陣街買左D野再去買晚飯~?!
及後就上去佢地屋企到聚一下啦,畢竟大家都想一齊聚埋傾下計講下近況~?!

由於我地都擔心第四波疫情準備又出現,所以我地都決定聚到就聚下啦~!!
今次主打都係講下工作情況同埋生活事宜,當然紫熒個小朋友出世一事都有講~?!

我地都暫定左會一齊夾返份禮啦,畢竟家族有新成員出世都係一件喜事嘛~!!
至於我地本身計劃左一齊出去玩o既計劃,就要視乎返司欣放假安排同疫情~?!
本身大家都期望減退之後可以還完返大部份活動,但宜家似乎就要睇家D先啦~!!