2020-09-20 08:55:37Ethan~

19/9/2020


今年阿仔生日係首次用簡單方法慶祝,事因我地冇出去食大餐呀~!!
至於呢個安排就完全係因為疫情同阿仔意願,所以我同新抱仔就配合~!!

今早11:30AM左右阿仔就o黎接我,然後我地去左食個簡單o既Lunch啦~!!
呢個部份主要都係講一講最近自己輕鬆左,事因我好多野都已經埋尾嚕~!?
再者近日又成日玩網購所以好開心啦,而今日個造型亦係全新嘗試啦~!!

及後我地就過去佢屋企啦,至於去到之後就轉戰同新抱仔不停吹水呀~!!
畢竟大家工作環境都係一樣啦,所以一講開做野就自己好多野可以分享~!!

至於我地三個亦計劃緊年底一齊去玩下,至於大方向係點就仲想再傾下先~?!
畢竟我地本身想計劃過一齊去下旅行玩,但最終又因為疫情而去唔到喇~?!
而有關家族方面o既事宜亦都有帶過下,重點包括大妹生b同埋搞大型聚會~!?

我地夜晚方面,事前新抱仔已經訂好左日本野做外賣同埋訂左蛋糕喇~!!
所以今次全程我就只係負責配合行動同埋出席,不過大家有講有笑係開心~!!
因為我同新抱仔仲一齊睇網購想買下新野,事因我地都想執下阿仔個外型呀~!!

當然就住生活上問題大家都有分享過,尤其新抱仔最近轉左去新部門啦~!!
所以我地都有就住人事關係去傾下分析下,希望我地都可以幫到下佢去學野~!?