2020-07-06 18:50:52Ethan~

5/7/2020

今晚第二場生日飯局就o係屯門,事因早前因為司欣工作關係而改左期啦~?!
至於今晚又係Phoebe,Jacky及司欣負責,不過我地都已經習慣左呢個傳統~!!

約好左6:00PM去到Vcity會合食飯,之後就主要講下家族各成員近況啦~!!
事因我地都已經好耐冇大搞過聚會,但睇個情況之後就只會更加難有機會嚕~?!
完左飯局之後就陪Phoebe一齊去買左埋野,事因佢話想趁低價買定埋日用品~!!
隨後我地就返去佢地屋企到繼續傾下計,而重點就係返去收禮物同埋切蛋糕~!!
 
其實我地近年都已經傾傾向拆散去玩,再者佢地宜家又比較重視同小朋友相處~?!
所以好多時間就只可以係呢個組合外出,隨住疫情開始緩和就應該會約返多D啦~!?
不過我地都要夾好晒大家都放假先可以出去,而佢地又想每周都去唔同酒店玩下喎~?!
畢竟疫情之下好多酒店都推出優惠,所以佢地宜家個大方向都係向住呢樣去計劃~!!