2020-06-07 21:16:10Ethan~

7/6/2020


今個月第一場就係由阿仔打頭陣,而本月份我仲未開返晒所有時間約人啦~?!
至於今日呢個飯局主要都係預祝父親節,事因佢之後都應該要忙其他野~!!

其實乜野時間同埋咩方法慶祝都唔係最緊要,反而重點係個仔依然有心嚕~!!
今日下午去左佢屋企到睇返佢D結婚相兼睇左陣電影,其實個感覺都好開心呀~!!
畢竟去海外影結婚相都係一個特別經歷啦,而且又係一種溫馨兼快樂回憶o黎~!!

當然我地都有再次講下人生話題啦,至於大家工作上o既事宜都有趁機講下啦~!!
始終人都需要有一個出口去聽自己呻下,再者對方又願意俾D意見去解決難題呢~?!

而晚飯時間就出左去市中心食西餐,不過中途就遇到Phoebe佢地就傾左一陣~!!
所以本身計劃左去再戰壽司o既行程先變左西餐,同時阿仔已預告左我生日安排~!!
每年佢都一定會約我正日出去慶祝啦,而今年如果冇其他特別事亦都唔會例外啦~!!

我自己都預計到今年慶生飯局唔會特別多,事因疫情又未知幾時先正式告一段落~?!
再者有心會約我o既朋友應該呢個月都會約,所以我今年都抱住平常心去面對就算~!?