2020-05-23 10:29:33Ethan~

22/5/2020


唔經唔覺Beeus已經一歲半喇,所以我地幾個又再約埋見下面啦~!!
畢竟因為個疫情問題大家都少左出街,而且我最近都少左時間見佢地~!!

難得大家終於夾到一個期,就決定今晚上去Phoebe屋企到一齊晚飯啦~!!
佢地幾個今日全部都係放假啦,至於我就放左工之後返屋企換左衫先過去~!!

今次聚會除左講下小朋友開始大個之外,其他家族成員事宜都有略為講下~!?
始終大家都已經好耐冇聚埋過呀,而Jacky就提及到肥豆已經買樓一事啦~!!
各人都為左身份唔同左而努力,亦都因為種種原因而令到大家關係唔同左啦~?!
呢個問題其實家族早於幾年前開始已經出現,所以宜家都唔多搞下聚會嚕~?!

當然我地亦都有提及到近日工作問題,最重要又係圍繞下生活困難大家都呻下~?!
始終我地日漸成長亦要面對住唔同大大小小問題,所以大家都覺得互相支持好重要~?!
我地都希望隨住今次個疫情過去之後,明年再計劃一下大家再一次出外去旅行玩~?!

至於本年度就好多野都未能成事啦,始終之後都仲有好多其他問題仲要處理左先~?!
再者我地都期望半年開始可以陸續回復正常,至少大家都可以多返約埋見下聚下先~?!