2020-04-13 09:52:46Ethan~

12/4/2020


最近依然因為疫情問題,所以近期每月定期約人計劃都暫停晒~!!
再者又因為自己狀態真係唔太好,所以都少左約朋友出去見下聚下~!?

除左阿仔係會繼續定期見下而之外,其他人暫時都係約生日飯啦~!!
而且宜家因為個社會問題又唔可以約太多人,畢竟出去食飯都好多限制~?!

至於今日下午就同阿仔見面聚一下先,始終我都有較多私人野同佢傾下~!!
夜晚時間盲會合埋大妹一齊出去Vcity食生日飯,因為佢係今次飯局主角嚕~!!
我地今次都係簡簡單單慶祝下就算喇,再者佢已經有左BB所以又要特別處理~?!

隨住各人陸續成家立室之後,家族呢個圈子亦都開始起左唔少變化同問題啦~!!
好多時侯大家都已經好難咁似以前聚埋一齊,始終宜家好多時間都係各有各忙~!!

難得大家約到見面少不免都係講下生活同工作,而我地都傾左唔少生活問題啦~?!
尤其係宜家呢個社會最大問題就係生活環境同埋經濟,再者培養下一化都有唔少憂慮~?!
至於佢地兩個都有為我最近o既煩事去開解我,亦都就住各問題俾左方向我去處理~!!