2019-12-14 09:33:24Ethan~

13/12/2019


今日係阿仔同君怡大婚之日,而我呢個做老豆就今日負責做全場總監製啦~!!
事因我主要功能就係協調所有合作單位,不過今日班兄弟同Admin都好犀利~!!
 
佢地全程個配合同埋行動能力都好高,至於班姊妹就真係全部人都鬧爆嚕~!?
我同穎中最早到場準備早上環節,不過先後因為唔同單位問題而一再延誤啦~!!
慶幸下半場我仲有司欣同埋敏淇到場幫手,因為佢地兩個都真係有經驗同埋能力~!! 
 
全日基本上都係睇住時間做唔同事宜,再者今次個show真係好大型兼多野處理~!! 
所以好多環節都係玩臨時變陣同埋改左rundown囉,呢d時間的確考協調能力嚕~?! 
 
上段時間原先預計都相對會輕鬆少少,但事實都真係唔可以諗得太過美好啦~!! 
至於下半場個安排就更加係一大挑戰啦,好彩是日大會司儀都非常幫到我地呀~!! 
 
而我同家族成員就只係夜晚食野時間見左一陣,畢竟我今日都一直忙碌緊嘛~!! 
同時多位以前老師亦有到場啦,所以我地大家都有搵佢地影下相同埋傾下計嚕~!! 
至於我就一定要留守到最後所有程序完成晒,先可以同穎中一齊離開返屋企呀~!!
 
而今次宴會當中令我最難忘o既,就係個仔o係台上面致詞時候公開多謝我囉~!!
睇住自己個仔真正踏入佢人生另一階段,自己今日都真係覺得百感交集囉~!!