2019-10-06 10:13:53Ethan~

6/10/2019


今日原本係約左阿Ming同阿沈出旺角見面,畢竟我地個個月都見下~?!
不過今日就因為阿Ming唔舒服,最終得返我同阿沈見面咋~!!

每次聚會當然唔少得講下近況,不過生活事就始終係望打啦~!!
今次阿沈仲話佢同Andy早前已經買左樓,地點就係將軍澳呀~!!

講返感情方面問題,當然咪又係問下我大究竟想搵個咩人啦~?!
但感情方面始終都要大家夾得到先叫好,所以我未係太急~!!

一心諗住快少少食完都會日早散,點知我地食食下就出問題喇~?!
因為示威者同警察又準備開始對戰,所以我地即時都要走啦~?!
始終都驚佢地一到場大搞就周圍封路,點知落到樓下就真係出事~?!

起初諗住入快手去旺角搵車走就算,點知堆車已經塞到行唔到~!?
所以我即刻諗方法行返去大角咀變陣,搭行內街巴士線落南昌先~?!
至少離開左個重點危險地鐵先,我就一定有方法可以走到嘛~!!

最終我就趕到西鐵返入屯門,但就一路要幫阿沈搵可行方法~!!