2019-07-13 09:32:28Ethan~

13/7/2019


今日上段出左去珀麗灣到玩,事因我約左屈妹同阿榮一齊過去嘛~!!
至於原本都會出席o既子瑜就因為身體問題,而缺席今日全個行程嚕~!!

我地首站先係一齊去左珀麗灣到玩下,因為佢地之前入過o黎玩過~!!
所以佢地就計劃趁我生日帶埋我o黎,當然周圍去影相就一定會做啦~!!

今次行程大家都有簡單傾下家族問題,重點就係擺去十二月阿仔結婚~!!
事因到時全家族需要出席o既人都已經叫晒,而佢地亦o係名單之內~!!

上段行程完左之後,阿榮盲因為有事所以就自己暫時離左隊一陣啦~!!
事因我地夜晚就仲約左屈姐同世俊,事關今晚一齊過去觀塘到晚飯呀~!!

至於阿榮暫時離隊之後,我同屈妹就繼續o係到行多陣同埋玩陣陣先~!!
及後我地就出返去荃灣到食下午茶兼傾下計,隨後就起程過去觀塘喇~!!

今晚都算係多人一齊食野。而世俊同場就梗係同大家吹下水講下BB啦~!!
至於屈姐都係有講下佢最近工作事宜,加上大家見面都會呻下唔開心野啦~?!
完場之後世俊原來仲要返去深圳屋企,至於我地就各自去返自己屋企啦~!!