2019-05-19 10:02:04Ethan~

19/5/2019


今日又係同阿Ming及阿沈見面o既時間,至於今日又揀左去尖沙咀呀~!!
地方其實就係由佢地兩個人共同決定,而我只要冇咩異議都應該會照去~!!

早前阿Ming就已經去左影結婚相喇,不過暫時未有成品可以俾我地睇下~!!
但係佢就因為去外景影相所以俾蚊針,宜家仲要搞到好多一粒粒水泡呀~!!
而關於佢婚禮一事今日亦有去傾過下,事因佢又要忙返做幕後工作部份嚕~!!

佢今日都有問及到我會唔會做埋兄弟,不過我已經要兼任司儀同埋監制啦~?!
其實係因為佢話Kris仲未搵齊到人兼落實名單,所以就想問一問我先嚕~!!
不過我同阿沈都有就住各個問題同佢去傾下,感覺上我都係抽做士啤先啦~?!
畢竟我當日都已經有其他野要處理嘛,而且Kris又未必搵唔夠人去做兄弟呢~?!

至於阿沈就繼續談及關於佢同Andy堆問題,而最大問題又係買樓同求婚~?!
事因佢覺得求婚呢個環節絕對唔可以少,但佢地又以買樓結婚為前提喎~?!
不過佢今次就話Andy媽咪對佢終於有少少改變,事關咪用左我教佢d招數囉~?!

至於阿Ming每次講到搞結婚d野都係好緊張,加上佢又覺得Kris比較懶散~!?
所以為左呢埋問題又係覺得傾唔到咩共識,反而我同阿沈就同佢講到囉~!?