2019-04-26 22:37:13Ethan~

26/4/2019


今日收工之後約左Issac仔晚飯,事因我地之前一直都有講過約下啦~?!
其實早前放假已經約好左會食飯,不過當時因為天氣問題而要改期至今日~!!

收工之後就去元朗站會合,因為佢事前已經拉左間舖頭話想去試一試喇~!!
既然佢已經處理好就梗係唔使煩,而我亦都大咩特別大問題就落實啦~!!

今次見面主打都係談及一下工作啦,因為我地都已經分開左做野好耐~!!
而且佢同我又唔算係見得好密呀,同時大家都有講下生活同埋旅行d事~!!
事因佢早前都已經去完旅行返o黎,而我本年度d旅行就只係計劃中囉~!!

至於完左飯局之後就仲加左一轉糖水位,事因佢話想去附近試埋間布甸~!!
所以我地就決定去搵o黎試下,而去到之際我就發現呢間野之前阿仔有講過~?!
間野d布甸的確係好好食o既,唯一無奈盲係舖仔太細而冇位可以坐下~!!