2019-04-19 09:15:09Ethan~

18/4/2019


今晚收工之後出左黃大仙晚飯,事因我今晚係同『愛人』見面呀~!!
之前一直都講話約見面,不過一直都因為時間問題而夾唔到先到今日~!!

原定計劃左新年會見一見面,不過今晚見面就傾下最近發生左咩事啦~?!
畢竟我地聚埋除左講下以前o既野,仲會談及到近期發生o既事宜嚕~!!

由於佢由上年屈開始就有家事要煩,所以先一直未抽到時間同我見下~?!
而佢今次仲話下次應該去見下佢老婆同個仔,畢竟佢地都未正式見過我囉~?!
加上佢地久唔久都會出去見下面,咁樣做法佢之後都唔需要令佢老婆擔心~!!

至於近期大家工作上都好忙,所以見面都會講下自己生活同埋工作事宜~!!
我地始終都係同一個機構到做野,所以我地有好多野都係可以交流一下嚕~!!

暫時我地就計劃左六月份左右會再約,因為之後就到我生日時間啦嘛~!!
而佢今次都有問及下我呢邊近況,而我都有同佢講到最近識左咩人同問題~?!
再者佢都知道阿仔即將結婚喇,所以佢都有就住呢樣野同我傾過下啦~!!

始終我地見面時間唔算太長,所以我地都係精簡想講o既野去同對方傾下~!!
不過我地每次見親面都仍然好多話題可以去講,亦唔會有時間可以淨到囉~!!