2019-02-28 18:26:23Ethan~

28/2/2019


今日以工之後特別加開左一場,事因Raymond叫左我去睇演唱會~!!
本身我都唔喜歡放工後出到咁遠,不過今次可以免費去睇咪去一下嚕~!!

收工之後食完野就出去經磡到會合左佢,事關今次我地冇約埋晚飯~!!
畢竟我地收工時間又唔同,所以就決定大家食完野先出去會合睇show嚕~!!

雖然今次又係坐山頂位睇演唱會,但始終都唔使自己錢就冇咩所謂啦~?!
至於今次我地就一齊去睇鄭伊健演唱會,至於個感覺又比我預計中好喎~?!
始終我對佢d歌又唔係首首識,幸好好多慢歌都冇聽過兼會有共鳴啦~!!

今次同Raymond見面傾野唔算多,主打都係講下d重點事宜啦~!!
曾經計劃過一齊去返次旅行,直到宜家又係未有正式落實時間表啦~!!

至於家族上部份事宜都有談及,特別係阿仔結婚一事就點都會講下~?!
畢竟佢都係我地圈中玩開o既自己人,所以我都有叫阿仔請埋佢飲呀~!?
宜家可以齊人o既活動已經買少見少,呢d重點活動或者就係最大機會嚕~!!