2019-02-24 10:13:12Ethan~

24/2/2019


今日終於都到左本月最後一場聚會,而是次就係見阿Ming同阿沈呀~!!
其實每一次同佢地見面都係好開心,不過今轉就冇左兩個男主角嚕~!!

今次約左去長沙灣到食野見面啦,而圍埋主打都係先講講工作同生活~!!
而佢地兩位都有談及關於佢地同男朋友相處o既事宜,總之就好好笑啦~!!
同時佢地亦有問及我感情事宜問題,不過照我睇o黎就似唔會再有下文喇~!!

始終兩個人相處都係講自然同舒服,雖然我都已經曾經努力去嘗試過呀~?!
不過對方似乎就唔想去有咩大改變啦,所以我都決定唔好再浪費時間~!!
即使做一個普通朋友都需要有威好溝通啦,但佢社交上就似乎有少少問題~!?

談及完晒關於感情事宜問題之後,我地就轉為講下旅行玩o既開心事啦~!!
畢竟佢地之前都先後去完玩返o黎,同時間我地都講緊計劃下齊出去旅行~?!

而重點話題方面就梗係擺最後時段,事因宜家阿Ming已經搞緊佢地個婚禮~!!
但由於阿Kris最近就因為轉左新工仲忙左,所以好多野都仲係商討階段呀~!!

我同阿沈都明白阿Ming諗緊咩啦,而且佢又係比較容易緊張同多野擔心~!?
先後傾左唔少關於佢地婚禮o既事宜,再者我同阿沈又會幫佢地一齊去搞呢~?!
現階段我地主要就係傾好晒大方向先,至於其他野稍後就會著手慢慢處理~!!