2019-02-23 12:35:10Ethan~

23/2/2019


今日就大雨都不得了,不過我就約左屈妹同埋佢老公出去行下啦~!!
事因每個月都會同屈妹見下面聚下,只係近月開始就多埋佢老公喇~!!

我地首站就係先要去左西九文化區,事因屈妹話想去呢到睇下野~!!
原先出到去天氣都仲叫做好地地啦,不過行行下就開始落好大雨呀~!!
所以我地都只係簡單行左一陣就走喇,畢竟呢到係完全冇地方避雨嘛~!!

至於今日會面期間主要都係有講下屈姐,似乎佢地兩公婆都忌埋唔少野~?!
加上之前我又有同屈姐見過面傾下計,所以我地都有一齊傾下D問題~?!
至於稍後百日宴方面就已經落實左日期,不過我地圍內都未決定點做賀禮~?!

完成左上半場行文化區之後,我地就轉戰返去觀塘到睇下運動用品啦~?!
而且我都可以趁行街時間睇下有咩新衫褲,再者都要幫阿仔睇下有咩好買~?!
事因佢地已經開始準備緊影相o既事宜,但係阿仔以前D衫就好多都著唔返~?!

當然我地行完街之後就梗係去埋食晚飯啦,至於今次就係去食大排檔呀~!!
唔知係咪太耐冇食呢D野關係,突然咁樣一次去食呢D野係覺得好好食嚕~?!
無奈我地人數唔多就唔可以叫太多野食,所以我地話下次應該約多D人呀~!!