2019-02-16 10:35:12Ethan~

16/2/2019


好耐都冇同屈姐一齊出過去,畢竟之前時間上成日都夾唔到啦~?!
不過回首一望都已經識左廿七年,今日我地終於都夾到一日出下去~!!

雖然我地今日係去南生圍行下,事關我地只係想輕鬆去郊遊一下~!!
而且佢夜晚又因為有事在身,所以我地都特登唔出到去咁遠就算嚕~!!

我地約左12:00PM去元朗站會合,及後就去食左野先正式先行啦~!!
今次見面主打都係講下工作上問題為主,畢竟大家都一段時間冇聚下~?!

加上稍後時間又有百日宴會一同出席,所以今日都有談及關於呢件事~!?
我地食完野之後就正式向目的地出發啦,慶幸今日o既天氣亦都非常好啦~!!

見面除左講下工作上問題之外,當然都會分享一下近期生活上事宜啦~!!
或者人大左經歷都多左,加上好多生活上遇到o既問題亦都有類似啦~?!
所以我地都會同對方呻下傾下,至於完晒整個行程之後就一齊搭車返屋企~!!