2019-01-20 10:00:42Ethan~

20/1/2019

 
今日終於都到同阿仔見面喇,而是次我地又係一齊出去行下食下啦~!!
我地夾左11:30AM左右搭車出去,第一站盲係去左西環到行下睇古建築~!!

至於行程正式開始之前,我地就梗係去食下野醫左個肚先再慢慢行啦~!!
食飯時間就主打講下工作方面事宜,同時我都有提下同〝男神〞D野啦~!!

隨後我地就變左談及下家族事宜,因為今年部份o既計劃就已經出台~!!
所以本年度大約個方向係點都要傾一傾,而且佢年底結婚一事都有傾下~!!
畢竟呢件大事都有好多野需要做準備,所以我地今次都有輕輕咁講一講嚕~!!

是次行程由西瓖行落返去中環,雖然行程好似好長但就唔算係辛苦啦~!!
因為我地行下又會坐返陣傾下計,當然影返D相先留念都係重要o既環節嚕~!!

至於完左上半部份時間行程之後,我地就轉戰返去大角咀到食晚飯啦~!!
我今次特意揀左間同飛機有關o既餐廳,希望藉此憶返起去旅行o既開心~!!
或者我地以後都未必再有機會同行,不過回憶亦係一樣好重要o既野呀~!!

談及到關於唔少人與人關係之時,我地都慨嘆一路走來o既路唔係易~!!
從相遇去到相知係需要好多時間同經歷,而呢份情誼希望可以宜到永遠~!!

十數年以o黎o既時間一齊經歷左唔少野,當中更加有唔少係好開心o既事宜~!!
宜家要搵到呢種真摯感情已經係買少見少,甚至可以去搵交心o既人已經係難事~?!
始終可以毫無負擔咁去識人o既時間已經過左,畢竟認識別人都係一種成本嘛~?!

談到關於價值觀同成長路,我地都發現自己對比返以前都改變左唔少呀~!!
始終以前都真係仲有時間同一種衝動,但係宜家做任何野都係會深思熟慮~!!