2019-01-12 10:17:41Ethan~

12/1/2019


每個月都會同屈妹聚一聚,事因呢個已經變成左一個習慣喇~!!
畢竟大家一齊出去行下傾下計,都係維繫關係o既一種好方法啦~!!

而且我地兩個又比較易話為,所以好多時候夾到日子就可以出去~!!
原定今日行程就會去離島到行下,但因為我地身體都麻麻地就轉行程~!!

加上我又有新衫同新鞋想買,最終我地就決定去尖沙咀到行下囉~!!
至於我地今日行街就梗係有收穫啦,而且我都好耐冇買過新衫褲喇~!!
最無奈其實係我次次睇中都冇我碼,同埋宜家D款又真係好一般~!!

當然今日會面都有傾到唔少話題,而當中更有唔少係涉及到家族啦~!!
事因稍後時間Phoebe個女女會擺百日宴,而我地都有同佢講過下嚕~!!

同時關於世俊及正方o既事宜,今次都一樣有去講下佢地o既情況啦~!!
至於我o既感情事問題同樣有談及,而阿妹就叫我一切順其自然喎~!?

而有關本年度部份家族活動計劃,今次都有抽到時間去傾一傾啦~!!
畢竟每年都有唔同野擺o係年度計劃裡面,當然呢D野都又有影響性~!?
當中所有o既方案同埋計劃其實反映出唔少野,而大家亦都心中有數啦~!!