2018-12-25 09:54:55Ethan~

25/12/2018


今年時間又已經就到尾聲,而每年我地兩仔爺都會約過聖誕節啦~!!
所以今日就一齊去遊走唔同地方,為本年度最後一次見面留返個回憶~!?

不知不覺都已經到左12月喇,而每年呢個時間都會做返個回顧啦~!!
今年都唔例外一樣會跟返傳統去做,同時都會輕輕傾下來年o既方向~!!
畢竟家族年度計劃就仲未有正式落實,所以現階段都係傾下佢o既事宜~?!

今年大家都經歷左唔少事宜,當然呢堆經歷亦令到我地學到唔少野啦~!!
一直都好感恩身邊有班錫自己o既人,但我地都慨嘆親人有時都不及朋友~!!
或者人大左之後好多野都會去認真諗下,而人情世故呢部份就更甚啦~!!

至於我地今日先去左元朗食lunch,呢個部份就同佢傾下我稍後有個突擊~?!
因為Winnie約左我29/12晚出去同佢食飯,而呢個計劃原本係冇預算過~?!
加上阿仔都用左近半年時間同我偯過相關問題,始終佢都想我搵個人陪下~?!

就住拍拖問題今日都傾左唔少野出o黎,尤其係我內心心態裡面o既諗法~!!
至於個仔就真係最了解我性格同脾氣,所以佢絕對會明白點解我會咁諗嚕~?!

完左上段飯局之後就出發去大埔行下,因為呢到有個景點係今日第一站呀~!!
第二站就出左旺角到食下野兼買左d野,隨後就過去灣仔睇聖誕燈飾及晚飯~!!
由於呢個時間真係好多人迫埋睇燈飾同影相,所以我地影左陣就離開左喇~!!

隨後就去食左個晚飯再過返尖沙咀,不過呢邊比我地預期中就仲多人呀~!!
所以我地根本影唔到d咩就行下海傍算數,而今日都真係傾左好多內心野囉~!!

始終我個人性格同習慣都已經成左形,加上我又未至於對要另一半有好大渴求~?!
而且我又會對生活同埋責任有好多擔心,或者因為咁就更加令到我唔想改變~?!
再者亦因為身邊有d人出現後令我有更多體會呀,所以我咪有更多不安諗法嚕~!!