2018-12-23 18:08:36Ethan~

23/12/2018


今日約左阿仔同新抱仔一齊北上,不過時間問題就唔可以玩足全日~!!
所以我地就約左10:00AM去到屯中等,及後就出發去深圳到玩返一次~!!

事因我地之前講左好多次去唱K,而今次就係想落實呢個計劃而去下~!!
當然上得去就梗係去食下野同飲下野,而是次行程就係由新抱仔負責嚕~!!

我地上到去第一站就係飲左〝喜茶〞先,及後就梗係食返個lunch先啦~!!
而lunch經過商旺後就係揀左去食雞煲,而會面期間就咩都講下先嚕~!!

近日大熱話題就梗係講下佢地婚事,另外就提及到關於我識左個女仔~!!
當然公司野同埋近日生活上o既事都會傾下,而且大家都會分享下d睇法~!!

至於有關佢地婚事部份o既事宜,我地今次都有再深入少少去傾左一陣啦~!!
畢竟佢地都搞得好大型呀,所以好多事前準備同埋計劃都要做得比較充足~!!

重點活動當然就係去唱k啦,不過呢到比我預期中少我識唱o既歌呀~!!
幸好我地大家都識唱返d唔同年代o既歌,所以今次就玩左唱舊歌為主嚕~!!