2018-12-22 08:40:04Ethan~

21/12/2018


今晚收工之後就即刻出左旺角,事因今晚加開左一場飯局呀~!!
而是次飯局仲有阿沈同阿Ming出現,當然另一主角就係Winnie啦~!!

其實為左今次加場都事前夾左下,因為呢個原先係個誤會o黎o架~?!
不過事後經過我地傾完後就決定加開呢場,所以先會有呢個組合出現~?!

而出到餐廳之時就見到Kris到左,不過佢就只係路過見一見我咋~?!
及後各人到場後就正式開始飯局啦,而起初時間都係有d唔知點咁啦~?!
硬係覺得有d話題接唔到o既感覺,隨後阿沈同阿Ming都有出手幫一幫~!!

始終Winnie都係第一次見我地呀,所以佢表現得緊張都係可以理解呀~!!
至於我就好努力搵話題去傾下去笑下,當然夾下次會面時間就唔少得啦~?!
當然我地都有邀請埋佢之後一齊北上玩下,不過佢就未有正式回覆呀~?!

中段及後段時間氣氛先叫做好少少,事因我地開始轉為講下d笑話啦~?!
不過好彩有阿沈同阿Ming配合我一齊搞笑,先可以令到大家輕鬆d咋~!!

至於完場後都有同阿沈同阿Ming再傾左一陣,事因我地一齊同一個方向~!?
而Winnie就話想去朗豪坊影下d聖誕公仔先,所以我地就分開左喇~!!