2018-09-08 10:31:38Ethan~

8/9/2018


主角唔經唔覺都已經加入左家族有七年,而今次先係佢首個生日派對~?!
其實之前都曾經有幫佢慶生過,只係形式上就唔似今次咁多人玩啦~!!

今次負責搞呢個Party Room活動就係子瑜,事因佢識得昤次場地負責人~!!
而呢次派對地點就揀左去觀塘到喇,至於主角就梗係準爸爸Jacky啦~!!

我地原定就話約7:00PM出到去,但最終各人都因為唔同野而未能準時~!!
我同司欣就因為要去負責買野食,至於Jacky同Phoebe就負責去拎蛋糕~!!
子瑜同屈姐就係最早到會場,而今次仲有一段時間冇出現過o既Raymond~!!

呢次聚會主要都係幫Jacky慶生,同時都係俾個機會大家圍埋一齊玩下啦~!!
畢竟近年已經好少有呢類型活動做到,所以我地趁有機會都會盡量去搞~!?
同時紫熒老公今次亦首度登場參與活動,當然佢o既感覺都算係唔錯啦~!!

我地圍埋咪主要都係食下野同玩下game啦,反而傾計時間就真係少左~?!
畢竟大家笑下玩下都已經差唔多完,當然影相就梗係一個唔少得o既環節~!!
今次各大高層生日飯局已經出得七七八八,而最後一位就係年尾時間啦~!!

而o係大家圍埋玩完一輪之後,我地就搵返今次註場唱得之人唱返幾首歌~?!
經過幾首歌玩完之後就真係差唔多要散,埋尾大家仲講緊下次搞北上唱K啦~?!
事因大家數數手指都已經好耐冇唱過,而北上唱又比留港唱相對抵玩嘛~!!