2018-07-28 09:39:46Ethan~

28/7/2018


早前因為Jacky屋企有問題而出o黎傾過一次,而今日就係出去做執行~!!
事因呢堆家庭問題都擾攘左一段長時間,而佢地又覺得係時候要了結~!?

而今次主要都係為左炒工人,所以我地一早就約好左今日去友愛做野~!!
事關早前都已經傾左下個部署,而今日整個過程都比我地預計中要快呀~?!

完成左炒工人件事之後,我地就先o係Vcity到食返個lunch先啦~!!
畢竟成件事同埋當中問題,今日佢地兩個都有再次同我去傾多轉嚕~?!
始終佢地覺得工人離開左都係會少d問題,所以佢地咪要行到呢一步囉~!!

完左上半場飯局之後,我地都有o係商場到行下街同埋傾下計先啦~!!
而且我地仲話呢個三人行組合好耐冇出現過,而今日都算係好難得喇~!!
再者稍後時間佢地又要生小朋友,所以之後活動計劃亦會有變動啦~!!

至於完成左上半部份行程之後,我地就轉戰東涌行街同埋去食晚飯啦~!!
事關早前我地係預左要送工人出機場,所以亦事前搵左司欣話會去佢到~?!
而今日Jacky亦都主動提出話不如一齊去下街,因為下次唔知會係幾時呀~?!

至於關於八月個聚會計劃已經開始夾期,不過最終點樣落實就未知住~?!
畢竟大家都要俾左期先知道邊日可行,所以今次會面都有提到有關問題~?!

而我地三個去東涌行完街之後,最終站就係去司欣間公司到搵佢晚飯啦~!!
雖然佢今日真係好忙而唔得閒同我地傾陣,所以主打都係我地自己傾偽先~!!
至於佢就要去到近尾聲o既時候先可以坐埋o黎一陣,而我地就約左聽日再傾~!!