2018-07-07 11:39:03Ethan~

7/7/2018


今日繼續全食生日飯,至於今次主角就變左係我同屈妹啦~!!
而早前屈妹已經迄左我地屋企附近一間餐廳,所以今日就去呢到~!!

其裁今日都係以輕鬆為主打,兩個走埋主要都係講下家族D事先啦~!!
事因近期家族都有較多野發生,加上下半年又有其你計劃準備出台~!!

當然我地亦都再約多另一日出去,事因我地都想再出去行下街同玩下~!?
所以月尾時間會再有陰一次見面啦,至於今次都有談及到工作既o野啦~!!
估唔到平時斯斯文文o既佢,而對住工作唔公平都會變得好嚴肅呀~!!

完左飯局之後就去附近行左一陣,當然我都有同佢談及到關於日前生日~!!
佢睇到D相之後盲問返我正日有咩安排,而我當然係滿意當日安排啦~!!
事因我都真係睇到當中佢地都有去諗過,再者當日都真係幾難忘嚕~!!

至於我工作方面事宜都有提到下,畢竟我工作方面宜家都係煩人事問題~?!
好多人好似眼見到我好順利咁,但係我背後要做多好多人際關係o既處理呢~?!