2018-06-30 09:56:04Ethan~

30/6/2018


本年度第三場高層生日飯局出現,咪即係我o既生日慶祝飯局囉~!!
其實之前為左夾日子都轉過幾次,不過最後都係揀左呢一日啦~!!

而今晚出席就有我、司欣、子瑜、世俊、Jacky及Phoebe啦~!!
至於今日全部野都係由司欣負責晒,所以我地都算係輕鬆啦~!!

我地約左7:00pm去到元朗食放題,當然今日呢場算係多人啦~!!
事因之後場次都唔係多人兼且係打散,而且我都冇乜所謂嚕~!!

今晚見返好耐猜出過場o既Jacky,佢就繼續負責放笑彈啦~!!
加上子瑜同場就更加有化學效應,同時Phoebe最近就忙於養胎~!!
因為佢早前做完一系列檢查之後,就話預產期有機會提前呀~!!

至於我地圍埋當然少不免就講下工作,而且司欣最近又升左職添~!!
而有關生活問題方面大家都有分享一下,或者叫做俾個機會大家呻下~!!
可能人大左話題都係變得成熟左,所以今日大家探討o既事都係好認真~!!

至於司欣升左職一事,佢就話將於稍後時間會再同我地食飯慶祝喇~!!
同時今日大家都有繼續講到旅行一事,而暫時大家只提到澳門咋~?!
事因長trip就仲有夾其他時間同埋因素,所以現階段只可計劃於2019年~!!