2018-06-09 15:17:52Ethan~

9/6/2018


一位好耐都冇同我點樣聚過o既好朋友,今晚終於同我食飯聚下喇~!!
自佢去左澳洲之後就已經少左聚埋,而佢返o黎之後又有有各忙~!!

今日特登約埋出o黎見下面傾下計,而佢又話順手預祝埋我生日喎~!!
回想返由我地認識至今,其實都會特意約埋同對方慶祝一下生日~!!
至於今晚就約左6:00pm去元朗站會合,事因我地擔心會落大雨嘛~!!

近日天氣盲真係非常之差,所以我地諗過之後都係揀返d室內場地~!!
我地之前都只係同圭出現過屈妹婚禮,及後就真係各自忙生活同工作~!!

而今轉見面當然都有談及到工作事宜,畢竟見面都會同大家吹下水啦~!!
除左講到關於最近發生o既事同埋生活野之外,開心事都會同對方講下~!!

而提到關於我地工作方面,大家都各自遇到好多不快事同埋難題呀~!!
大家都慨嘆香港生活同埋工作壓力好大,當然佢就比較喜歡澳洲生活~!!