2018-01-06 10:25:50Ethan~

6/1/2018


今年開始之後第一個聚會,就係同日內將兩個計劃一次過完成啦~!!
事因早前Phoebe讀完左幼兒課程畢業,而影畢業相計劃早就已經有~?!

不過就因為種種問題而令個期推後,直至日前就正式夾左今日下午去做~!!
無奈今日天氣真係唔係太好,所以我地最終就只係去左屯門公園影咋~!!

呢部份時間就只有我、司欣同埋主角三位,當然同之前計劃盲有出入啦~!!
因為早前做呢個計劃o個陣,係希望叫多d家族成員一同出席去慶祝同玩~!!
但為左留低呢d重要紀念時刻,主角就認為有我地同佢影左都已經可以喇~!!

簡單咁影完左相之後,我地就過左去市中心到食左個下午茶兼傾下計啦~!!
事因之前都各有各忙冇咩時間見下,所以今日齊人就將之前o既事一次過傾~!!
無論係關於生活定工作環節方面,大家都一一去傾下同埋俾下想法大家嚕~?!

加上今年各計劃亦於今日傾左,事因我地上年絕大部份計劃都已經完成左~!!
同時希望今年可以繼續再接再厲,所以今日都有去談及關於本年度各議案嚕~!?
已經有左大概個方向想點去做今年o既野,當然係咪成事都仲有睇好多因素~!?

至於夜晚環節就轉左去為司欣慶生啦,事因我地聚埋機會都真係唔太多呀~?!
所以我同Phoebe夾過之後,都決定即晚為佢先做個簡單o既慶生伋局先~!!
雖則我地都知道佢一直好想有海外版,但無奈唔係可以下下都做到俾各人~!!

由於今晚係上左去Phoebe屋企到玩,所以呢一轉就有Jacky都加入埋啦~!!
今晚大家都回顧返唔少過去點滴同埋經歷,唔經唔覺大家都識左18至20年~!!
原來我地都一齊經歷過唔少特別o既事宜同難關,所以頭炮活動就咁咪開始嚕~!?

雖然冇好似往年咁一定有個好大型環節去慶祝,不過我地都希望今年可以盡做~!!
期望今年可以一齊留低更多更好回憶,所以之後將有更多活動計劃會陸續出台~!!

陪著你走

誰說 時間片刻變陳舊

全為我分秒亦停留
因我 身邊有你緊握我的手

而愛 誰說永不會長壽
陪著你一生到白頭
都能  把心中星星閃得通透

陪著你走 一生一世也不分
天天編出兩雙足印 過千山過千海
如果 走到這世界邊端
我倆已是無力前行 跟我一起飛去

不相信 時間片刻變陳舊
全為你分秒亦停留
因你 身邊有我緊握你的手

這份愛 誰說永不會長壽
陪著我一生到白頭
都能 把心中星星閃得通透

陪著你走 一生一世也不分
天天編出兩雙足印 過千山過千海
如果 走到這世界邊端
我倆已是無力前行 跟我一起飛去

誰說 時間片刻變陳舊
全為我分秒亦停留
因我 身邊有你緊握我的手