2017-12-24 09:22:22Ethan~

24/12/2017


今年全年度所有計劃已經全數完成,至於今日亦係終極最後一場喇~!!
自本年開始左呢個玩法之後,我地的確係去多左唔同地方同經歷多左~!!

至於今日就係本年最後一次同阿仔見面,當然我早前亦已經計劃好左啦~?!
其實之前一直都未夾今日行程,事因我要睇埋佢時間上安排係點先落實行程~?!
而阿仔原先係計劃左同我出去1881到影相,畢竟今日都係一年一度平安夜嘛~!!

但由於今日係平安夜正日,所以我就揀左同佢去青馬觀景台到睇景同埋影相~!!
至於未出發前就先食左個M記先,加上今日呢場目的都唔係以食為主要啦~!!
不過趁住食野時間就爆左d料俾佢知,而呢堆問題亦係上一場o既事宜後續~!!
事關上次我同大妹分別同佢及新抱仔傾過野,所以今轉同佢交代返件事囉~!!

及後我地就正式起程去目的地喇,當然佢都係呢個時候先知道今日去咩地方~?!
呢個地方正正就係需要開車先去到,所以我先揀呢一轉做今年終結o既一場~!!
而且呢一場亦真正只係得返我地兩個,要傾d咩都的確比多人時間較容易~!!

由於呢一場係終極尾場關係,所以我亦趁住呢次會面將要傾o既深入野講晒~!!
回顧左過去十五年o既點滴同埋經歷,我地大家既開心但同時亦有感慨啦~!!
唔經唔覺已經一同行左咁多年,明年或者會各自有其他計劃會繼續上馬啦~!?

至於明年o既年度計劃亦已出台,因為我地今次得到一個共識同埋新玩法~!!
諗返今年十二個月做左咁多特別野,我地都好感恩沿路有對方陪住自己去行~!!
事關今年呢個計劃都真係都幾大型,由原本計劃兩個玩變到四個一齊玩添~?!
同時亦好開心所有野得以順利完成,始終咁大o既一個計劃係需要多方面配合~!!

而o係我地臨離開之前,正正就係一個夕陽時間去幫我地做埋個結尾一樣~!!
由年頭一路暗示過點解今年要做件事,終於今日都要坦言咁講俾佢知道喇~!!
或者趁今次真正咁將自己o既諗法徹底去講一次,對日後關係都係一件好事~!!

愛同行

A1 誰曾講 花開總結果 如陽光 天黑透便會光

常言道雨會過 路總通向遠方
從前的 不需想太多 來年的 即將發現更多
同行萬里有我 攜手一起領放

B1 同行中 一絲一絲的捉緊最美的盼望
同成長 親手的一筆一筆去兌現承諾
遙遙長路裡定會在旁 伴著遊歷萬方
歷練過再往前看 前程會更寬廣

C1 如寒冬 點起手裡火 提起 火把發熱發光
重頭又再振作 定可找到結果
人潮中 分不清太多 能同舟 相交過已不枉
同行萬里有我 和你一起細看

A2 叢林中 荊棘不怕多 仍可 走出四面八方
憑互信躍過 前方一切怯慌
從前的 揮揮手抹乾 來年的 即管接力去闖
同行萬里有我 攜手一起領放

Repeat B1

C2 如寒冬 點起手裡火 來提起 火把發熱發光
重頭又再振作 定可找到結果
人潮中 分不清太多 能同舟 相交過已不枉
同行萬里有我 和你一起細看