2017-11-04 10:05:09Ethan~

4/11/2017


當今日大家聚埋o既時候,我地都有講一句"真係好耐冇見"喇~!!
事因之前大家都各有要事去忙,而夾左o既期又因為有問題而要改~?!

至於今晚我地就夾左去天水圍BBQ,至於我都真係好耐冇玩呢樣野~!!
加上今次除左我同阿Ming呢邊五個都齊晒之餘,另外就仲有Kris三個朋友~!!
雖則大家都係第一次見面同埋一齊玩下,但感覺上都已經算係唔錯啦~!!

大家就約左7:00pm天恆會合左先,之後再一齊行入去目的地到嚕~!!
畢竟大家都係第一次去呀,所以個個都唔識路就寧願一齊去比較好啦~!!
至於各人去天水圍o既交通問題就由我搞掂晒,所以佢地都唔使煩嚕~!!

但由於今次都算係比較多人,所以我地圍內傾計時間就更加少啦~!!
加上今晚聚埋o既時間又唔算好多,所以我地都係講下近期生活同工作~!!
最多都係講下大家稍後仲有冇旅行計劃,其他深入少少o既問題都傾唔到~?!

今次燒野食情況已經比我想像中好,事因宜家做叉就已經唔同以前啦~!!
我地個個都覺得以前沚圍埋每人拎住支叉咁燒,係相對浪費時間兼食唔夠~?!
加上今日又有幾位"煮角"幫手整野食,所以大家都可以食得飽d囉~!!

但最後因為阿沈明天有事關係,所以我同佢及阿Wing就要先行離開啦~!!
因為佢地兩位都要趕尾車返屋企,至於我就因為阿仔過開o黎就可以接埋我~!?
所以我就可以順便車埋阿沈落元朗搭車,而我就同阿仔趁機傾左陣計啦~!!

事因佢剛剛去完日本旅行返o黎,所以佢就要把握時間去派手信俾大家~!!
所以又撞正我去左天田圍到玩咪車埋我走,同時佢屋企又出現左問題頂傾~?!
我地即時就傾左少少關於佢屋企o既事宜,同埋稍後已約左時間o既初步安排~!!