2017-10-09 22:03:58Ethan~

9/10/2017


過左阿仔生日同埋中秋節後,就正式開始第四季各個計劃喇~!!
但當我同阿仔去夾今個月檔期o個時,都已經開始發覺出現問題喇~?!

事因我地一早都要做定下月計劃,所以每月檔期都會提前協調~!!
至於今晚佢就過左o黎搵我傾下計,事因本月所有原檔期都出左問題~!!
所以佢日前都已經打俾我同我解話,兼打算睇下有咩補救方案嚕~?!

今晚會面主要都係提到最近生活事宜,加上近日工作又出現左變化~?!
所以我地最後一季檔期協調就要做得更小心,無奈近期就意外頻頻啦~!!

佢知道改期就必須補返一個期出o黎,但佢今個月o既期已經爆晒~!!
加上我早前都已經約好晒本月要見o既人,所以已經係改無可改喇~!!

至於特意抽今晚見見面就係講夾期一事,加上之後兩個月都係重點時間~!!
我當然理解佢都已經係盡晒力去做,只係好多野方面時間都係有限呀~!!
為趕及本年度所以要做o既野,亦早於上年尾時間已經有左共識要點做~?!

最終我地都只可以揀返o係平日晚補回,幸好本月安排亦唔係行高級行列~!!
至於佢下周一晚都會再次見我,所以準備入手新鞋一事亦安排於下次進行~!!
明白到好多時計劃都係趕唔上變化,所以是次都係以簡單交代為主就算~!!