2017-08-05 10:20:30Ethan~

5/8/2017


自從新工作調動左之後,我個人呢段時間真係從未開心過呀~!!
不過今日終於見到阿仔喇,而且仲係全日同佢出去食野同玩下啦~!!

我地約左11:35am去到960車站會合,點知我好彩咁搭到新車喎~!!
至於去程時間主要就談及到關於今日行程安排,事因今次唔玩保密~!!

我地上段時間先去左中環碼頭一間西餐廳,事因呢到簡單得o黎又幾好~!!
雖則佢並唔係特別好高級,但佢座立個位置同埋個感覺都好輕鬆同有靚景~!!

呢個時間主要誚下大家工作上事宜,同時都有提到關於家庭方面問題~!!
畢竟我地一向都會關心一下對方狀況,同埋從中睇下有咩可以幫到對方~?!

至於下個月就到佢生日,所以趁住今日都盡快同佢提埋下月個計劃啦~!!
事因下個月會開兩場唔同計劃慶祝,同時係玩兩種唔同感覺做個紀念嚕~!!
同時關於下半年度調整左o既各個計劃,今次會面時間都有同佢講埋喇~!!

完左上半場飯局之後,我地當然就會好似以往咁去周圍影下外景相啦~!!
反正我地今日兩個都著得咁靚仔,所以趁住呢d機會就梗係影多d相嚕~!!

而今日下半場計劃就係去返尖沙咀晚飯,所以完左影相後就搭船過去啦~!!
但由於當時時間尚早關係,所以我地都先去附近商場到行下涼下冷氣先嚕~!!

呢部份時間大家都有談及人性問題,特別係講到玩時網上post野問題啦~!!
我地一向都有共識點樣出post啦,事關我地就係知道出任何野後都可能有問題~?!
大家都認同人伍都係憎人富貴厭人貧,所以每次出post前都必須考慮清楚~!?

而下段晚飯時間再次有大妹加入,事因呢期我地都比較喜歡呢個組合啦~!!
首要其實都係大家唔會有咩太多問題或意見,加上多d人又可以傾多d野~!!
至於下個月將會繼續係玩呢個組合,所以趁今晚大家同場都有再夾一夾~!!

下半場就轉為去食中餐啦,我地三個人就叫左個三人餐食都算係幾抵囉~!!
畢竟呢間食肆o既食物同環境都唔係差,所以今次就選擇左去呢到食嚕~!!

呢轉就談及返我之前去旅行o既經歷,佢地聽完之後都覺得有d意外啦~!!
事關當中有位成員整體表現的確未如理想,而且我地都唔覺得佢會咁~?!

另外今次我地仲收到一個消息,就係阿妹同我地講話計劃左好快會結婚~!!
所以我地都有就住呢樣野訪問下佢,同時又同佢講下結婚擺酒有咩要做嚕~?!
大家唔經唔覺都相繼到左適婚年齡,所以小朋友同成婚亦係常會講下o既話題~!!

沒有你羸了世界又如何

塵世充滿競爭 光陰似趕路人

誰人亦全力上 只想勝於別人
朋友當你於心無愧了 不必計苦或貧

* 唯有好友的心 方可抹走淚痕
無論在何地裡 有著同樣聲音
如我不覺孤單 全靠你分苦與甘 *

# 而得得失失不必追究 得你願跟我做朋友
就似是得天獨厚 
我珍惜得你跟我挽手 嬴了世界輸走好友
等於一切全部也飄走
而得得失失不必追究 得你願跟我做朋友
就算沒有仍足夠
我只想跟你可到永久 嬴了世界輸走好友
等於一切全沒有擁有 #

Repeat * #
歌 用這歌結合今天你我 可與你歌興奮多
Repeat #

我只想跟你可到永久 來到世界得到好友
天空海闊全部已擁有