2017-06-05 18:45:41Ethan~

4/6/2017


今日活動真係由早玩到晚,不過就係分開左上下兩場唔同人啦~!!
上半場時間就約左11:15AM去到火炭,事因我地呢個時間去馬場~!!

去馬場就唔一定入去賭錢,其實就係因為華哥之前訂左自助餐嘛~?!
所以佢早前就約我話帶埋我去,而呢到個環境的而且確係唔錯囉~!!

望住個唔錯o既景食野的確係幾開心,加上今日天氣亦都算係唔差~!!
至於呢到就需要係會員先可以去到食野,所以我今轉都係第一次去~!!

我地見面都會講下生活事宜,而主打就係講下稍後九月旅行安排啦~!!
事因之前夾好左個期可能有問題,現階段都只係計劃緊可以去邊到啦~?!
至於最終年度旅行計劃係咪可以成到事,都要稍後時間先可以落實到呀~?!

至於下半場時間就約左阿Ming佢地,不過是次聚會阿Wing就缺席啦~!!
所以最終就只有我地四個人去左食韓燒,當然大家會面都有先吹下水嚕~!!

大家呢次見面都有互相關心下大家最近生活,因為我地近月都少左聚埋~?!
不過今次會面都仍然有提到關於稍後時間去玩,同埋計劃出外旅行一事嚕~?!

大家工作上都冇咩特別大變化,但係感情事方面就變成今次主打話題喎~!!
可能大家都覺得去到呢個年紀,都係時候要諗下成家立室o既方向啦~?!