2017-05-20 09:49:02Ethan~

20/5/2017

 
早前阿仔就去左旅行,加上呢日又係我同佢見面o既時間~!!
所以阿仔就準備左堆手信俾我,而我地亦已約好12:00pm會合~!!

第一站佢就先陪我去市中心拎錶,及後我地就搭車去黃金海岸~!!
事因今日上半段時間係去呢到行下影下相,因為我之前話想影海豚~!!
都一段時間冇咩見面就梗會多野傾,首要就梗係講左工作上o既事宜~!!

呢段時間返工的確多左唔少問題,所以我地都會抽時間同對方呻下~!!
及後都有講下一D工作上開心事,不過今次重點就擺返o係家族事~!?

事因早前四妹不斷搵我啦,而我早前都已經同左家族高層傾過喇~!!
而今日同阿仔會面當然都會同佢講,再者又有談及到日後約見安排~!!
關於呢一切事宜都涉及到人際關係,所以阿仔都有佢自己o既感受講下~!!

至於佢旅行一事方面就尚算開心,至於家族方面下半年都應該有活動~?!
所以趁今次都有同佢講下之後安排,加上下半年我同佢生日先係重點啦~!!

而有關於家人方面一事,我地今次都有分享到當中自己經歷同埋感受~!!
明白人大左之後就會多左顧慮同埋取捨,當中亦涉及到唔少責任問題啦~?!

阿仔今日都有問我今年生日想要咩禮物,而我現階段就真係冇咩特別想要~?!
或者真係大個左之後冇咩特別購物慾,最重要就係身邊重要o既人陪下自己~!!
至於我生日一事就梗係交由佢去安排,同時下個月安排亦已經夾好左期~!!
其實今日阿仔一直o既表現都令我睇返曾經o既自己,佢真係好有我o既影子~!!

至於完左上半場飲茶之後,我地就先o係附近到同圍行下同埋影下相啦~!!
及後我地就起程去汀九開始下半場環節,因為我地下半場去汀九到晚飯~!!

未去晚飯之前就梗係搵左外景影下相先,畢竟一場o黎到仲唔影返d相咩~?!
之後就去左酒店入面到食返轉自助餐,是次揀呢到主要都係為左方便啦~!!
飯局內主要都會傾下其他人o既事宜,特別會講下d以前開心o既回憶嚕~?!

至於稍後時間加開o既細Slot方面,今日亦都抽左少少時間去傾下相關安排~!!
始終每個月全日活動o既時間都真係想用o黎玩,而呢個安排早前亦已有共識~!!